Si das una vueltecita por mi Blog, espero sea de tu agrado.

28 enero 2012

CARTA ABIERTA A D. FRANCESC DE PAULA BURGUERA

VALENCIA.  18.01.2006  FRANCESC DE PAULA BURGUERA.    FOTO:  JORDI VICENT

Sr. De Paula:

Lector habitual de Levante-EMV y prestando la atención que merece su artículo “No eren els catalans” del día 23 de los corriente, le manifiesto lo siguiente:

Por lo que veo en un nuevo intento de intoxicar y manipular nos relata unos hechos ocurridos en cuyo fondo subyace demostrar el odio hacia los catalanes de un sector valenciano. Para tal fin, nos habla de los atentados terroristas que sufrieron dos intelectuales. Uno en su propio domicilio, el de D. Juan de la Cruz Fuster Ortells (Joan Fuster), y otro mediante un correo bomba destinado al Sr. Sanchis Guarner.

¿Sembrar odio?

¿Qué fue lo que motivó que unos terroristas de Terra LLiure colocaran una bomba que hicieron explosionar a distancia en el despacho del profesor Sr. De la Peña ubicado dentro de la Facultad que quedó destrozado, y que por fortuna, el licenciado en Filología y Ciencias de la Información salvó la vida al estar en ese momento ausente del despacho?

Por cierto, atentado efectuado por los mismos que el año pasado tuvieron la oportunidad de dar una conferencia en la misma sede, para vergüenza y escarnio de la Institución Universitaria; y no para pedir perdón precisamente de su fechoría.

Es lógico: como estos personajes son de su misma ideología y afines a su causa, no los menciona en su artículo. Lo comprendo perfectamente.

En paralelo a sus palabras, cuando el odio va unido a la intoxicación, surgen habitualmente panfletos como los suyos.

Saludos.

4 comentarios:

0=€:::JOSE:::>. dijo...

Hola Julio un interessant articul el teu. La veritat es que no havia llegit l'articul de Burguera.
Deus de tindre en conte que com Eliseu Climent i Guia, Burguera fon un del mes fervoros seguidor$$.
La veritat es que ya cansen estos comentaris sobre atentats, sempre referint-se a Fuster i Guarner.
Lartefacte de Guarner no ha existit mai, es mes, se va denunciar al GAV per tirar petardos (masclets) per les nits a la porta del seu domicili, pero fins i tot eixa denuncia va ser absolta. Com la feta pel mateix Guarner al president del GAV que l'acusava d'haver-se autoatentat. Tambe fon absolta per que realment no ha aparegut mai el paquet famos.
En quant a lo de Fuster, la veritat es que te molta changla, els fets s'han trastocat tant que inclus les fotos de l'atentat en que apareixen Fuster i Eliseu, son d'escandal.
Per una part la finestra que va rebre l'artefacte te soles un cristal trencat, que degut a l'impacte segons mencionaren deuria estar arrancada, per no mencionar les supostes llibreries o estanteries de ferro que han caigut, apareguent inclus una estanteria recolzada en la paret de la finestra, i els llibres caiguts en sentit opost a l'ona expansiva.
Com ve has dit Julio, l'atentat de De La Peña si va ser real, com tambe ho foren les amenaces i el passo que li pegaren a Ubieto, per no mencionar les amenaces als mestres fetes per Guia per tal de que aceptaren el famos estatut que diu que en l'Universitat se parla catala, que va ser recorregut fins que el TSJ (tribunal politic i no filologic) va fallar a favor del catala, no sense el vot en contra i la dedicatoria oferida per l'unic lletrat de concurs no politic), tambe va ser real el jui contra Guia per i atres tres persones per propinar un passo a un jove que pintà una franja blava en un cartell que ells ficaren en la plaça de bous.
I per ultim, ¿que me diu senyor Burguera de Broseta? curiosament va ser l'estandart defensor del valencià en les corts, contra catalans i ¿vascs?, i va demostrar sobradament l'independencia i superioritat del valencià respecte del catala. ¿Casualitat?
Yo crec que no senyor Burguera, moltes proclames a favor de ETa per part dels vostres cachaps, massa simpaties dels ExTerraLliure en la banda inclus en reunions posteriors, massa reivindicacions i massa autoodi en les vostre pagines d'Internet.
Mostrem les coses com son, senyor Burguera, no manipulem que l'historia es com es i algun dia vostes rebran lo mereixcut. Recorde si no lo que li va passar a Quisling per traïcionar a Noruega i ajudar a l'invasió Nazi.
En fi, Julio, perdona per l'extensio, casi ha fet yo mes articul que tu :).
Pero es que estos Quislings catalaneros mai deixen d'adoctrinar a la gent, mostrant soles aixo de l'historia que ad ells els conve. Sobre tot ara que s'han acabat les subvencions (o no arriben tant suculentes)i no poden fer tants actes.
En fi el finals dels Quislings s'acosta. ¿quin serà el proxim obstacul per als valencians? de moment unir-mos i lluitar per lo nostre. Ya està be de que atres mos diguen lo que tenim que fer per a deixar-mos un Regne en la ruïna. Ya hem patit prou.

Julio Cob dijo...

Hola Jose:

Dice el ladrón que todos son de su condición.

El odio, el rencor,la mentira, la intoxicación y la manipulación lo llevan tan unidos que desmembrarlos es un imposible.

Lástima que su capacidad para inventar historias no la pusieran al servicio de causas más nobles.

Saludos

Anónimo dijo...

Julio, tanto tu entrada como el comentario de ese galimatías de nombre han sido muy acertados y de auténtica realidad. Enhorabuena a los dos.
Iván

Julio Cob dijo...

Hola Iván, los hechos son tozudos, aunque a los intoxicadores de siempre la verdad les importe un bledo.

Se autoalimentan de sus propios embustes, que, más que nutrirlos se convierten en enfermos de obesidad mórbida.